Åhh!

Solen sken idag och vårkänslorna spred sig i hela kroppen på fröken Ida.
Jag satt på bussen och kände mig näst intill överdrivet karlakåt.
Helt plötsligt fick jag en önskan om att lillkillen som satt bredvid mig skulle lägga armen om mig och viska något snuskigt. Lillkillen hade skägg, en rejäl krans, så han var inte så liten ändå, vill bara förklara mig.
Hade hade dreads och byxor som satt i knävecken.
Måste ha pojkkropp! Måste titta på hans händer! Måste titta måste titta måste titta!
Inte titta! Det skulle vara för uppenbart för så sugen som jag var så hade jag väl redan vid det där laget utsöndrat nån brunstighetsdoft.
Jag tittade på hans händer och fick se att han hade världens längsta naglar.
Jävla dumunge!
Förstörde mina fantasier bara så där.
Jag tänkte bara; Om han vill ha ligg så får han klippa naglarna.

Ungdomar.

Kommentarer
Postat av: Pinglan

Ja, se ungdommar! Usch! Annat är det med min karl!

2008-04-17 @ 20:20:05
URL: http://pinglanm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0