Expojkvänner

Ibland undrar man varför dom inte ger sig?
Varför ska dom fortsätta att störa och irritera en?
Varför ska dom påpeka så ofta att dom har världens mysigaste flickvän(den nya)??
Jag skulle aldrig berätta för Joel om jag hade en ny kärlek att han var så mysig och så gullig och charmig.
Jag skulle inte behöva hävda mig på det sättet.
Betyder det alltså när dom håller på så här att det finns nånting kvar inom dom, något gammalt groll, gamla känslor som ligger därinne, djupt inne, är det ett rop; Älska mig för fan!
Jag kan inte leva utan dig, ta tillbaka mig!
Klart att han vill det, för han kommer aldrig kunna hitta en annan tjej som ens kan jämföra sig med mig.



Kommentarer
Postat av: J

Stämmer

2008-04-18 @ 10:34:04
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0