Våren är kommen

Jag saknar Joakim.
Jag är inte hel utan honom, jag känner det, jag känner mig så fruktansvärt ensam utan honom.
Jag och Jocke tummade på förra året att vi alltid skulle leva ihop när vi flyttade in i min lägenhet.
Jag vet att jag är ett miffo, det tillhör väl min sjukdomsbild att inse sånt, att acceptera vem man är och leva efter det.
Jag brukade sjunga You are so beatiful för Jocke..Varför sjunger jag alltid för katter?
Och så brukar jag dansa tryckare med katterna och som tur är så har ingen katt visat något tecken på sexuell upphetsning.
Jag undrar om Maaret brukar dansa med Salmut, eller är den stackaren understimulerad så att han väljer att ge sig på sin mattes bästa vän, haha.

image185


Kommentarer
Postat av: Christina

Åhh, vilken vacker pojke!

2008-04-22 @ 22:41:09
URL: http://paperdoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0