Räven

Igår kom det ett par ungdomar hit och knackade på dörren.
En tjej höll våran lilla Allis i famnen och frågade ifall det var våran katt.
Jag vart genast nervös och undrade vad kattskrället hade hittat på nu?
Ungdomarna berättade att dom hade stått ute och rökt på en balkong och sett våran Allis sitta utanför våran buske då plötsligt en räv hade kommit fram och börjat jaga henne.
Dom hade kutat ner och skrämt iväg rävjäveln och fångat Allis.
Kille sa att det hade kunnat slutat illa.
Jävla räv alltså, nu ska man behöva oroa sig för att katten ska bli tagen av räven.
Vi misstänker att i förrgår så hade hon varit i bråk med den då hon kom hem illa skadad.
Nu hatar jag rävar.
Räven har även bajsat på våran altan, en stor klick med blåbär.
Bög räv.

Nu ska jag baka kaka, so long suckers.

Kommentarer
Postat av: stina svarar

jag har haft de andra från h&m i många år så tyckte det var dags nu. Vadårå?

2008-08-30 @ 21:26:54
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0