Sommar och sol

Vi har varit i Malmö och Lund.
Städat och packat.
Vi åkte även till Ystad och Helsingör.
Dom två första dagarna hemma har vi ägnat åt sol och bad och en liten båttur.

Nu har verkligheten hunnit ikapp oss och studierna ska sätta igång igen.
Livet ska förändras.
Allt ska bli fint.

Under tiden jag inte har skrivit något så har en av mina bästa vänner hunnit föda barn i en bil.
Det är faktiskt riktigt häftigt, Lill Snoddas bara ville ut trots att mamma och pappa inte ville att det skulle ske lika fort.
Som mamman själv sa; Jag känner mig lite snuvad på karamellen.
Men barnet mår bra och är väldigt vacker, enligt bilder så tycker jag att hon ser precis ut som sin storasyster när hon var nyfödd, så alltså, ännu ett vackert barn har kommit till Sundsvall.

Grattis.

Kommentarer
Postat av: pinglan

Fan, måste du avslöja för hela världen vilken tönt jag är, som använder samma uttryck som min farmor! Hahaha!

2008-08-02 @ 13:03:30
URL: http://pinglanm.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0