En sneakpeak

Det har ju framgått på senaste tiden att folk tycker att jag är lite av ett modeorakel.
Inte för att skryta, men en stilikon.
Med hundratals läsare varje dag så får man ju en hel del uppmärksamhet.
Mina läsare har bett mig att visa bilder från min garderob, som jag skulle vilja kalla min kyrka, min heliga plats.
Och visst kan jag det.
Så, varsågoda.
Se och njut fans.



Jag förvarar mina kläder i en gammal ikea garderob.
Det är ju inte direkt som underbara clara som förvarar sina kläder i ett flott hus i sann 50tals anda med hyllplan klädda i vit, rött rutigt papper.
Man har ju olika prioriteringar här i livet.

Kommentarer
Postat av: marisa

MEN IDA!!.. ser ju precis ut som mina kläder som ligger där:)..

2008-06-26 @ 22:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0