Min önskeoutfit

Där är den.
Precis som alla andra vill jag leva mitt liv, jag vill skriva om det som alla andra skriver om.
Jag vill vara lika alternativ som alla andra bloggare.
Jag vill så mycket jag.




Kicki ringde imorse och var väldigt ledsen.
Om jag ska vara helt ärlig så har jag aldrig hört min syster så ledsen.
Hon klagade över en fruktansvärd värk i sin egna axel, hon hade inte kunnat sova pga värken.
Jag sa åt henne att smörja i axeln med zon, men hon sa att det skulle bli allt för besvärligt för på den onda axeln så hade det börja att växa ut en stor knöl.
Och det lät ju himla läskigt tyckte jag och jag vart genaste orolig.
Helt sjuk av oro.
Så ringde hon igen på eftermiddagen och berättade att knölen hade blivit ännu större och att den hade fått som ett eget liv.
Hon mmsade över en bild på knölen och till min stora fasa så såg jag att det var en siamesisk tvilling som hade börjat att växa.


Kommentarer
Postat av: pinglan

tsssss! Ni flickor är inte kloka! va stor han har blivit redan, buspojken!

2008-06-08 @ 21:32:24
URL: http://pinglanm.blogg se
Postat av: sofi

gosh vilka snygga skor!

2008-09-13 @ 10:58:25
URL: http://sarahsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0