Vad tiden går till

Tiden ägnas åt fästman, hem, katt, familj och läxor.
Fullt upp och ett nytt liv har börjat.
Internet har ingen plats i det nya, likaså bloggandet.
Tankar och ideér om livet kan utbytas med fästman nu och dom behöver inte publiceras på en allmän plats, så som en allmän plats som internet.
Jag kan lätt ångra att jag överhuvudtaget har valt tidigare att dela med mig så mycket av just mina tankar på denna allmänna plats.
Hädanefter när jag skriver så ska jag bara skriva om vad jag och min fästman har gjort under dagen, eller vad jag har gjort.

Idag har jag varit ledig från skolan så vi har varit på norra berget och tittat på grisarna.
Jag gick för första gången i mitt liv upp i utsiktstornet på stadsberget.
Däruppifrån kunde man se väldigt långt över Sundsvall och till Alnö mm.

Förra veckan var jag i skolan varje dag och genomgick en sjukvårdsutbildning.
Nu mer kan jag ta blodtryck, det är stort.
Jag är glad att jag har valt det här yrket, jag finner det så intressant så att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Det är sant på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0