Fan vad jag hatar rubriker

Man borde inte hålla på att skriva en massa i bloggen när man är full.
Inte tycker jag att folk är cock suckers?
Jag känner att jag måste lägga upp bilderna från valborg, man är så duktig på det där med att fotografera med lite alkohol i kroppen.

image190

Jag och Johanna i jätteland.



Ibland känns det som om man aldrig vill bli full igen, men man vet ju med sig att det kommer man säkerligen att bli igen inom en väldig snar framtid.

Idag ska Anderas och jag vara väldigt mycket vakt, både åt barn och hund.
Herregud.

image193

Kommentarer
Postat av: Pinglan

nu känner ju jag att det är dax för ett sånt där 2 timmars telefonsamtal.

2008-05-02 @ 11:14:24
URL: http://pinglanm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0