God bless Malmö

"Att älska varandra är att gå med på att åldras"

Vi är i Malmö.
Jag fascineras över att det är så mycket sommar här och att allt är så himla billigt.
Det är ju nästan så att man skulle kunna överväga att bo här ju pga det sistnämda.

Idag ska vi träffa Andreas mamma, det är roligt att få se vart han kommer ifrån.
Inte minst att få se hans hem.
Jag trivs här.
Igår var vi ute och käkade och sen tog vi en öl med hans bästa vän.
Han var väldigt trevlig, det är ju nästan så att man önskar att alla kunde vara så trevliga och bemöta nya individer på det sättet som just han gjorde.

Andreas mamma bor i Lund, jag ska köpa ett kort där och skicka hem till Kristina och Peter.
Hon är en sån person som uppskattar det där lilla i livet, det är så lätt att glädja henne.

God bless.

Kommentarer
Postat av: pinglan

näjääää! Du får inte flytta till malmö! Då kommer vi ses ännu mer sällan! Fast
jag förstår dig, jag gillar också malmö:-)
Hoppas det var trevligt hos mor hans.

2008-05-28 @ 23:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0