Slemkäften

Jag undrade just idag hur man kan älska någon med en slemkäft, alltså en sån som jag har.
Och hur i hela fridens namn kan man älska någon som inte bara har en slemkäft, utan till slemkäften så bär personen i fråga en prydlig championfrilla också?
Så himla invecklat.

Det var trevligt att åka till Lund och träffa Andreas mamma och hennes man.
Det bjöds på mat och kaffe med bulla, jag hade mjölk i å.

Idag ska vi träffa Andreas bästa vän igen, det ser jag fram emot.

Idag ska deet God blessas igen.
God bless Kristina.
Kristina, jag skulle vilja låna lite pengar av dig.
Annars kan det hända att jag inte tar mig hem igen.
Traderas sj biljetter är asdyra.

Jag vill bara tillägga att jag är så glad, nöjd och tacksam.
Jag har en helt fantastisk man vid min sida som inte bara är min pojkvän utan som också har kommit att bli min bästa vän.
All kärlek.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad föredrar du, solsemester eller skidsemester??

Hoppas du får en fin dag!!

http://blooondiiie.blogg.se

2008-05-30 @ 11:41:39
Postat av: Anonym

vill du tjäna lite extra pengar? gå då in på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha en trevlig helg!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-30 @ 11:43:27
Postat av: Lina

Hoppas du får en underbar fredag! ;)

2008-05-30 @ 11:43:40
URL: http://higher.blogg.se
Postat av: pinglan

Ja, jag gör reklam för min blogg också, för det gör alla andra. Kärlek till min kära vän också! Puss!

2008-05-31 @ 17:15:32
Postat av: pinglan

jäklar! Det blev ju inge bra! Kanske nu rå?

2008-06-01 @ 11:59:13
Postat av: pinglan

nänä...

2008-06-01 @ 11:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0