Tänk dig att...

Tänk dig att du i hela ditt liv har längtat efter något.
Jag har levat i 24 år, snart 25 år.
Jag har velat något i 24 år, allt jag har gjort tidigare har känts som en prövning.
Nu har jag hittat rätt.
Det är helt fantastiskt att få titta på en människa och att få känna i varje del av kroppen att man älskar den personen, att få känna att den personen man har träffat är genuin.
Han är den personen man har väntat på.
Han.
Andreas.
Jag älskar att få sitta brevid honom på ett café, även fast att inte vi tittar på varandra så känner jag att han älskar mig och att jag älskar honom.
Det känns hela tiden.
Jag kan knappt sova för att jag känner hela tiden att jag älskar honom.
Jag vaknar på nätterna och kan bara titta på honom och känna att honom vill jag aldrig vara utan.
Han igen.
Vackra Andreas som förgyller allting.

image198

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag vet vad du menar ;) Fan vad glad jag är att du får uppleva den sanna kärleken, rock on! Kram baby!

2008-05-17 @ 16:12:59
URL: http://paperdoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0