Hej Allis!

Jag känner hat gentemot min granne.
Och det kan jag skriva för han är typ 105 år och läser nog inte min blogg.
Nu när jag skulle gå ut på altanen så var sur kuken ute och puttade bort Allis från kukens altan.
Han är så jävla sur och det här är inte första gången det händer.
Jag tycker att om man bor i ett område där det bor andra människor så får man faktiskt acceptera att folk har katter.
Så jag tycker att den här mannen kan ta och hålla sig inne resten av sitt liv.
För ingen rör min katt på ett elakt sätt.



Satans gubbjävel!


Kommentarer
Postat av: Nöff

Var glad att ni får släppa ut den överhuvudtaget, inte ens det är tillåtet på vissa plättar här i landet vet du.

2008-11-11 @ 08:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0