Jag är så himla rolig

Idag var det första dagen på praktiken.
Det första jag var med om var en pytteliten operation, det var väldigt intressant och jag stod där som ett fån och glodde.
När det lilla såret skulle sys igen så började jag att känna mig yr och jag började att svettas, mina underarmar vart blöta och jag kan lova att jag aldrig har svettats så mycket någon gång förut.
Så himla märkligt med tanke på att jag inte alls tyckte att det var äckligt.
Men jag höll alltså på att svimma.
Jag frågade om jag fick sätta mig ner och sköterskan frågade ifall jag skulle svimma.
Nej nej, sa jag. Jag har bara lite ont i magen.
Jag kunde ju inte erkänna att så var fallet, att jag är en mes.

Kommentarer
Postat av: pinglan

Hihi! Huga!

2008-11-17 @ 22:42:36
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0