Jag har vunnit en resa!

Det ringde här hemma förut från okänt nummer..Börja ana oråd..
Men iaf så var det en hemskt trevlig kvinna som pratade utländska, hon berättade att jag hade vunnit en kryssning i Karibien.
Snacka om jag vart lycklig!
Hon ville ha mitt kontonummer och givetvis så fick hon det och det enda jag kunde säga var; Thonk you!!! When will the ship go? På min bästa Carl Bildt engelska.

Man kan inte bara leva med otur, jag visste att en dag, en vacker dag så skulle oturen vända för mig också.




Pappa skulle vara med på TV idag och till min stora besvikelse så var han inte det.
Det fick mig att börja gråta.


Kommentarer
Postat av: pinglan

Lotta hade fått typ samma samtal...:P Fast hon la på.

2008-11-12 @ 09:30:05
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ååååh, Ida du har jämt sån tur!

2008-11-12 @ 10:47:50
Postat av: Camilla

Om jag vore du så skulle jag hålla koll på kontot.. de ringde o erbjöd mig en gratis kryssning oxå men det verkade fejk.. Vi uppgav ett kontonummer där det inte fanns tillräckligt med pengar på o de kollade upp det direkt o sa att det inte fanns pengar på det.. Passa så de inte lurar dig..

Men stort grattis om det är på riktigt =)

2008-11-14 @ 22:48:33
URL: http://milla83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0