Låt mig få vara den tönten jag är del 2

Jag skulle kunna skylla på att jag faktiskt jobbade i lördags, att det var just därför jag såg Dansbandskampen men i ärlighetens namn så har jag nu sett alla tre avsnitt och jag älskar det där programmet och jag älskar verkligen Larz Kristerz! Jag ringde till och med och röstade på dom. Jag vart så lycklig när dom ropade upp deras namn och att dom fick gå vidare, det spratt i hela kroppen.

Anledningen till att jag var så ledsen för några kvällar sen var för att jag hade sett sex and the city the movie.
Jag minns ångesten jag kände för några år sedan när det sista avsnittet av serien gick på TV. Det var det sista jag skulle få se av mina favorittjejer. Men då visste jag inte att det skulle komma en helt fantastisk film med dem några år senare.
Men nu när jag väl såg filmen så gick det verkligen upp för mig att det här var verkligen det sista jag fick se av sex and the city. Jag känner på mig att det kommer inte att komma en uppföljare.
Jag var så ledsen och allt kändes så dystert.

Annars då?
Jo, jag spelar blockflöjt för min sambo. Jag kan bara en låt och lika glad är han för det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0