Norskaskogskatter, loverboys och Obama

Jag kunde inte somna om imorse, jag ville bara kliva upp och titta på TV för att se vem som hade vunnit valet.
Jag visste ju hur det skulle gå, men i min paranoida värld som är full med tvångstankar så kan vad som helst hända.
Utomjordingar kunde ha kommit under valdagen och fört bort Obama bara för att dom visste att dom skulle kunna ha styrt över en sån gammal man som McCain, så dom ville ha kvar honom på jorden.
Men så var nu inte fallet, Obama har vunnit och hela världen kan skatta sig lycklig för det.

Simmons är av rasen norskskogskatt och så tycker han om samma kön som han själv är av.
Han och grannens katt brukar mötas upp om dagarna.
Iaf när man är husvakt så måste man ju även sköta pälsvården på den förbannade skogskatten (fast jag är väldigt förtjust i honom.)
Det är inte så lätt eftersom han är väldigt aggresiv också, det gäller att få ett grepp om honom, ha hans lilla huvud under armen och kamma honom för livet under några sekunder. Sen får man börja om igen.
En liten lektion bara under kvällskvisten.

Jag råkade dra upp gamla minnen till ytan igen förut. Jag lyssnade på en låt- Lykke Li; Dance Dance Dance och ville bara kräkas.
Jag mindes hur jag har mått och hur jag har tänkt.
Jag mindes personer jag hade i min privata zon som numer har svikit.
Usch!



Kommentarer
Postat av: pinglan

Kattskrällen:P Ska du ut och resa?

2008-11-05 @ 22:50:34
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Ida

Vart ska jag?

Till jul ska jag till Malmö.

2008-11-06 @ 09:54:25
URL: http://forandringen.blogg.se/
Postat av: pinglan

Ah! Åka tåg till jul, alltså! Ja, men det blir nog en upplevelse! hihi!

2008-11-06 @ 17:04:48
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0