Tittut!

Jag gör slut.
Det är mitt bästa skämt idag.

Jag har funderat ett tag nu ifall jag ska bli politiskt aktiv. Jag är alldeles för dåligt insatt i politiken, men den är ju så viktig.
Det är genom politik vi kan förändra något i samhället. Varför gå runt och tacka och ta emot hela tiden?
Varför går runt och sura och klaga över våran nuvarande regeringen som förstår för oss "normala" människor när man inte gör någonting åt det?
Frågan är bara om tiden och orken finns nu?

När jag var i tio årsåldern så kom jag på att jag ville bli gynekolog, men jag vågade inte berätta det för nån ifall nån skulle tro att jag var homosexuell.
Så larvigt om man tänker på det nu så här i efterhand.
Får se efter praktiken ifall jag fortfarande vill bli det.

Kommentarer
Postat av: pinglan

Haha! Hooomooo!!!

2008-11-11 @ 16:11:38
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0