Det där med att dö en smula

Det är lördag kväll, jag är ensam hemma och tittar på dansbandskampen, snart ska jag äta chokladmouse.
Idag har jag varit på sjukhuset igen, min favoritsysselsättning.

Igår så såg jag något på TV som fick mig att dö en smula.
Jag tror att det var repris på morgonsoffan.
Det finns nåt nytt inslag med där, Nightvision tror jag att det heter.
Det är ett medie, ett danskt som kollar in spökerier och sånt. Igår så skulle han hjälpa polisen att se mordet på en flicka. Han gick runt i en park och pratade, luktade på ett löv och sånt. Och så vart han lite hysterisk så han tog tag i en gren i ett träd och drog i den och när den lossnade från trädet så ramlade han omkull och så fes han. Hahahahahahahahahahahahahahahahaha.

Kommentarer
Postat av: pinglan

hahaha! Å, du beskriver så målande!

2008-10-18 @ 21:38:10
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0