Det hände något fruktansvärt idag

När jag och fästmannen satt på bussen så kom det en gammal gubbe och satte sig mittemot oss.
Vi har sett han tidigare. Han bär en rock som är full med rosor, inte rosor som doftar gott och man har i en vas, utan piss rosor.
Men iaf så satte han sig ner sådär kraftfullt som äldre gör, så pass kraftfullt så att snordroppen som hängde på hans nästipp for iväg med en väldans fart. Jag såg att fästmannen reagerade och tittade på min väska ifall den hade hamnat där. Men nej, inte där.
Utan jag kände precis vart den hamnade, på mitt finger.
På mitt fuck you finger.
Resan var förstörd och jag kände mig enormt äcklad.

Kommentarer
Postat av: Agneta

HAHAHAHAHA!

så sjukt äckligt! men ack så skoj!

Tror jag måste gå mer i skolan.. du roar mig så min kära

2008-10-14 @ 22:48:23
Postat av: Agneta

jo,

jag lider ju naturligtvis med dig i denna svåra situation..fast den är roande.

Ville bara klargöra detta! :)



over and out

2008-10-14 @ 22:52:47
Postat av: Yokke

Jag ser inte problemet, hade du inte med lätthet kunna stoppa tillbaks det oönskade därifrån det kom?

2008-10-15 @ 08:50:15
Postat av: pinglan

hahaha! Gud vad roligt äckligt! Usch! Du skulle ha kletat av dig i ansiktet på honom! haha!

2008-10-15 @ 09:42:46
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0