Jag tvivlar på kärleken till min katt

När jag skulle gå ut och titta efter vad kråkorna skrek åt så såg jag att Allis hade fångat ett djur lika stort som henne själv.
Hon bara satt där och tuggade och det stora djuret öppnade sin lilla mun för att ropa efter hjälp, men inte funkade det.
Inte ett ljud kom fram.
Jag ropade på fästmannen att han måste komma och titta på höken Allis hade tagit.
Han tittade och sa att det var en duva, men det tror inte jag, jag tror att det är en hök.
Så nu ligger hökjäveln där ute i buskarna med Allisjävel över sig.
Vad göra?
Jag är så himla besviken på Allis, jag vill inte se henne nå mer idag.
Hon kan stanna ute med sin jävla hök.
Hon äcklar mig!

Kommentarer
Postat av: pinglan

Ja, jag säger då det! Du förstår vad jag är besviken på våra mördarguldfiskar! Usch!

2008-10-21 @ 13:47:42
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Bryngelssons jänta!

Det kanske va en albatross!! HAHAHA

2008-10-21 @ 21:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0