Man blir så ledsen

Jag sökte på F:s mördare på google, på hans namn.
Det kom upp en sida där folk har diskuterat detta brott, mördarens bakgrund, nationalitet osv.
Jag kan säga att det var alldeles för hårda ord för min del.
Okända människor har uttryckt sitt hat gentemot först mördaren, men sen även mot offret.
Dom har målat upp en bild av henne från sin egna fantasi, vem hon var och vad hon trodde på.
Hon och hennes bästa vän skulle tydligen vara kommunister och dom var ute och förstörde halva stan om kvällarna.
Jag väljer att inte skriva just dom orden som stod, det stod inte kommunist utan något helt annat.
Men pga av deras jävliga fantasi så hade dom kommit fram till att det var ingen förlust för samhället att just en som hon blev bragd om livet.
Som närstående till denna händelse så vart detta för mycket.
Jag är så besviken och ledsen.
Jag mår illa.

Kommentarer
Postat av: pinglan

Jag kunde inte hålla mig. Googlade också. Helt sjukt!

2008-10-24 @ 13:50:08
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0