Välkommen Saddam!

Återigen förvånas jag av alla värdelösa bloggar som finns.
Vad jag åt till frukost; löd ett inlägg.
Fil och bran flakes, mums!
Och så en bild på filpaketet.
Jaha?



Igår kväll var Pappa, jag och B. McCool på teater/musikal.
Det var första gången för McCool. Vi var på Elvis, en show av glada Hudik teatern.
Det var så himla bra, jag hade inte så höga förväntningar eftersom folk brukar jubla åt det minsta lilla som utvecklingstörda gör.
Men nu var det ju bra och så lyckliga dom såg ut dessa människor.
En massa Elvis klassiker spelades och det var en tjej som sjöng som var så otroligt duktig. Imponerande.

Mina kära vänner; B. McCool vill förbli anonym, så inga kommentarer tack som kan avslöja dess identitet.

Kommentarer
Postat av: pinglan

Kära dagbok. Idag åt jag crunchy müssli (eller va fan det heter) med mjölk till frukost. (bild på en tom tallrik)

2008-10-09 @ 10:08:47
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0