Ja!

Ikväll blir det fest och jag ser faktiskt fram emot det, förr var det var och varannan helg, så ofta så att det vart vardagsmat.
Så nu känns det faktiskt riktigt kul.
Fästmannen ska fylla år så Johanna och Andreas ska komma hit och det ska drickas vin som vanligt.
Främmande betyder att man måste städa som inte är direkt någon favorit sysselsättning längre.
Men å andra sidan så vill jag inte att Johanna ska tro att jag är nån lurk som bor på en soptipp.

Igår satt det en utvecklingstörd kvinna på bussen, bakom henne satt en fd missbrukare.
Kvinnan tog upp sin telefon och ringde till sin mamma och pratade jättehögt.
Den fd missbrukaren frågade; Tror du att hon hör?
Det tyckte jag var hur roligt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0