Jävlar vilken fest!

Det ni, alla borde ha fått varit på den festen jag var på i lördags.
Vi åkte buss en timme för att få komma till festen, väl där var det säkert över 200 pers. Ett riktigt stort event alltså. Folk var glada och dansade, ett liveband spelade.
Det åts en massa korv och ostmackor och det dracks en massa trocca, jag fick säkert i mig över en halvliter trocca.
Musiken var så hög så att det kittlades i mina öron, men vad gjorde det folk var ju så glada.

Skämt o sido, jag var på länsdans med jobbet och gud så bitter jag var.
Musiken var värst, en knubbig tjej i en kort paljettklänning och stövlar, det kanske låter modernt men det var det verkligen inte. Schlager.

Kommentarer
Postat av: pinglan

Hahahahaha! Jag tänkte "vem fyllde år?" Hahahaha!

2008-09-29 @ 11:53:23
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0